Sover som en björn

Ja så har det nu blivit torsdag.
Idag har jag bakat och gjort det mestasom man ska göra på restaurangen.
Arvid han sov från kvart i fem igår kväll till tjugo över fem imorse han var en trött liten kille.
Även idag somnade han innan jag hann komma hem, han vaknade till för en kvart sen men somnade om igen i pappas säng.

Eftersom Rickard satte ihop TV:n mm i Alfreds rum så gick han och la sig i Arvids säng. Farmor vad här ikväll på besök och passade även på att lägga Alfred. Ikväll blev det ialla fall tidigare än vad det var igår.

Även idag så cyklade jag till dagis och lämnade killarna, vi cyklar iväg när klockan är ca: 6:25.
Det är tidigt det.

Nä nu orkar jag inte skriva mer.
Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0