Glaskross

Ja då är det torsdag och idag har jag stekt 150 pannkakor på jobbet och det gick relativt fort eftersom man steker 12 st per gång. Kan ni göra det eller??

Ja idag har vi på jobbet tappat en del porslin men jag tappade mest hahaha.
Det började med att Lisa tappade tallrikar under lunchen när hon var i disken, men efter grovdisken så skulle jag göra rent maskinen.
Jag höll på att sortera glas och muggar i olika diskkorgar och när korgen med glas nästan full så tippade den ned från stället eftersom jag hade den lite för långt ut.
Så det slutar med att det ligger mellan 30-40 glas i en stor hög och  då är det i små små kristall bitar snacka om otur.

Annars har dagen varit helt okey.

Vi får la se hur dagen blir imorgon.

Ha det och sov gott så ses vi.

Kommentarer
Postat av: mamma

Blir det avdrag på lönen nu när du krossar glas????

2010-03-19 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0