Resume`

Ja då var det dags för lite uppdatering.

Helgen som var så jobbade jag.
I söndags så hjälpte Rickard till och körde ut vår Catering till Askims Ishall och då var killarna med mig på jobbet. Dem hjälpte till och fyllde på drickor.
Innan Rickard åkte iväg med maten så käkade vi frukost där, Katarina tyckte att vi skulle göra det.

Måndagen då blev det tvätt och lite städ, men även lite vila för min del eftersom jag hade haft praktik i fem dagar och jobbat i två dagar.

På tisdagen var jag i Kungsbacka med min svägerska Linda och två av hennes barn var med.
Jag fick handlat "regn/vind" kläder till Alfred så nu är han redo för vårens väder.

Igår så var det praktik igen och gjorde det mesta igen som jag brukar göra, jag fick göra wallenbergare från start till färdig produk..

Idag torsdag då är det pannkakor som var först ut att göra sen har jag stått i kassan och disken är man i också.
Vi ställde även ut mer bord på uteserveringen, för nu blir det bättre väder "Äntligen".

Snart är det dags för sängen.

Imorgon blir det upp tidigt som vanligt och i morgon kväll ska jag och tjejerna ut på stan, det ser jag fram emot.

Vi ses

God natt kram  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0