Snö,snö och mera snö

Ja då var det redan söndag och vi har inte gjort mer än att varit hemma.

Igår så bar jag in 14 banan lådor med ved, så nu behöver vi nog inte bära in förrän i slutet av veckan som kommer.
Dem kommer och instalerar våran kasett som ska vara i öppna spisen dena veckan och så snart kommer även dem andra att sätta in det nya uppvärmningssystemet.
Då blir det slut eldat i källan ialla fall.
På kvällen så såg jag och Rickard två filmer och dem var inte bra. Jag orkar inte att gå och titta var dem heter men kan skriva det imorgon istället.

Idag har det varit film dag för barnen eftersom det är så kallt ute.
Jag vill inte att dem blir sjuka nu när jag snart ska börja jobba igen.
Alfred har ju haft feber efter sprutan men idag har det varit som varnligt som tur är.

Imorgon är dem lediga så vi får se vad vi ska hitta på att göra.
Det blir nog att gå ut i snön och leka.
Ja man undrar när den här snön försvinner, det tar nog ett tag.

Sätter in en bild på pojkarna när vi var på Heden och åkte skridskor för ett tag sen.

Visst är dem fina.
Den här dagen så var det första gången för Arvid och andra för Alfred att åka skridskor.

Ha en bra fortsättning på kvällen så ses vi .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0