Pannkakor hela dagen

Ja då har man redan kommit till onsdagen och jag har gjort mycket idag tycker jag.
Imorse såvaknade killarna när deras far satt och åt frukost kl kvart i fem. Då tradde dem att vi också skulle upp, men där sa jag stopp.
Dem fick lite att dricka sen låg dem en stund i sängen innan dem somnade igen.
När klockan ringde vid sju så var jag så trött men jag snozzade till halv åtta sen gick jag upp och gjorde plättar till frukost.
Sen väkte jag killarna och dem var duktiga på att äta och kläderna tog dem på sig utan protest.
Sen var det duschen för mig och vips så var klockan nio och dags att åka till dagis med våran snälla granne vi har.
Klockan tio i tolv vardet dags för mig att vara hos tandläkaren och laga ett gammalt hål eller lagning vad det heter.
Jag var hemma vid tio över ett och sen kom Rickard och hämtade upp mig vid två och då hämtade vi killarna.
Vi har varit hemma resten av dagen och till middag blev det också pankakor för vi hade så mycket mjölk som hade kort datum på.
men nu har jag suttit och kollat på tv en stund det blev bla Lyxfällan.

Vi ses imorgon igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0