Nya tag

Ja då ska jag ta nya tag med bloggen, har några som tycker jag har varit dålig på att uppdatera mig.

I fredags så var jag och Alfred på Kungsbacka sjukhus och sätte in nya rör i öronen på Alfred. Han var jätte duktig vi var där vid 10 och han oererades kl 10,45 och vi åkte hem 13,00 så det gick faktist fort.
På kvällen så åt vi Taco´s för det hade Alfred beställt.

På Lördagen var det dags för årets första kalas i släkten ,det var lilla kusinen Moa som fyllde 2 år.
Jag och Arvid åkte dit själva för Alfred behövde vila efter fredagens utförande.
Vi fick åka med min syster Malin och hennes dotter Maria eftersom jag inte ska köra bil på ett tag.
Våran lillebror Rikard kom och ställde sin bil hos oss och med han också.
När vi kom dit så bjöds det på skink paj med bryt bröd och sallad.
Sen var det tårta, hon hade gjort en långpanne tårta och hade målat Hello Kitty på.
Vi kom hem runt 18 tiden och hade med oss godis påse till Alfred också och han blev jätte glad för det.
Sen hade vi mys kväll hemma tillsammans.

Igår söndag så röjde vi i källan och bar in lite ved, snart behöver vi inte bära in så mycket ved för vi ska intallera ett luft och vatten system i februari. Vi ska även installera en bras kamin uppe i vardags rummet så blir det både mysigt och varmt sammtidigt.
Kvällen avslutades med film på 4:an Johan Falk - Vapenbröderna.
Vi har ju redan sett dem men dem är grymt bra så man kan se dem igen.

Nu ska jag ta och gå ut med killarna så dem får lite frisk luft och en promenad.
Sen får jag uppdatera antingen ikväll eller imorgon förmiddag.

Ha en bra dag så ses vi snart igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0