Möte på skolan

Ja då har man varit på det första mötet på skolan som Alfred ska börja på till hösten.
Vart tog tiden vägen!
Han blir sex år i år det är helt otroligt.
Vi hade lite problem med barnvakt först men det löste sig till slut.
Rickard har ett spinningpass i veckan och han har bett att få hjälp med detta pass i nästan tre veckor men det vad ingen som ville ställa upp.
Och sen så ringde hans mamma att hon skulle inte hinna komma hit.
Men jag ringde mina föräldrar med kort varsel och dem kunde komma.
Tack mamma och pappa för hjälpen.
Arvid sov när jag kom hem runt kvart i åtta, men Alfred var vaken men nu sover han också.
Nu ska jag se på tv det blir antingen Trauma på trean eller CSI på feman vet inte vad Rickard vill se på men för mig spelar det ingen roll på dessa program eftersom det fristående avsnitt varje gång.

Vi syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0