Helgredovisning

Ja som sagt var så var vi på Bio i fredags och såg på Snabba Cash.
Den var bra men hade ett kort slut, vi får väll se om det blir fortsättning som dem säger att det ska bli.
Vi var ute och käkade på restaurangen som ligger inne på Bergakungen, kommer inte på vad den heter just nu.
Mina föräldrar passade killarna tills farmor kom och avlöste dem.

I lördags så gjorde vi inte så mycket.
Rickard drog på sig lite halsont och huvudvärk så han har vilade på förmiddag och kände sig bättre framåt dagen.
Arvid var fortfarande snuvig och lite varm.
Vi var ute i trädgården och åkte lite pulka en stund
Lite tv mys på kvällen blev det i alla fall.

I söndags så var vi också bara hemma och tog det lugnt.

I går måndag så var ju barnen lediga från dagis så vi fick hitta på något att göra här hemma.
Eftersom Arvid fortfarande var förskyld så var vi inne och spelade lite spel och lekte.
På eftermiddagen så gick Alfred hem till Isaac och lekte och spelade Wii.

Arbetsförmedlingen ringde angående praktikplatsen och tyckte att vi skulle skriva en ny ansökan för hon tyckte den var lite luddigt skrivet.

Så idag har jag varit på resturangen och fyllt i ny lapp.
Arvid fick följa med för jag tyckte han kunde vara hemma en dag till, men i morgon så blir det dagis för han igen.
Jag och Arvid var på Frölunda Torg och handlade kläder till han och Alfred. Jag fick köpt tjocka tights till mig också.
När vi skulle hämta alfred så tog vi även med oss Isaac, så slapp hans mamma åka och hämta honom.
Vi får ju åka med på morgonen så då kan ju han få åka med på eftermiddagen.
När vi kom hem så var Rickard med dem ute i stora backen och åkte pulka, sen var dem där och åt mellan mål.
Men jag och Arvid var inne i värmen hos oss.

Nu ligger dem båda och sover.
Så nu ska jag nog ta och titta lite på tv innan det blir sängen för mig.

God natt och ha en bra kväll så ses vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0