Hej igen

Ja då var det redan fredag igen.
Killarna är ju lediga i dag som varnligt, men om en vecka så börjar jag att praktisera på restaurangen(om inte facket knorrar).
Det är inte riktigt klart men hon på arbetsförmedlingen sa att det ser bra ut.
Schemat blir isåfall 8-16 och varannan tisdag till 20.
Eftersom dem vill att jag jobbar varannan helg och får lön då så klart, så blir jag ledig måndag och tisdag ena veckan och är där hela andra veckan. Det ska nog gå bra.

Nu ska vi gå bort till vårdcentralen och ta den andra sprutan.
Dem vet inte om det än för då vägrar dem att följa med, så det får gå som det går.

Dem vaknade så klart jätte tidigt fast att vi inte behövde gå upp tidigt men så är det ju jämnt när man är ledig.
Det blir ju annat om en vecka då får vi gå upp tidigt varje dag.
men nästa vecka så går dem tis, ons och tor 9-14.
På fredagen så ska Alfred med dagis och åka skridskor i Askims ishall.
men det kan jag berätta mer om i nästa vecka.

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0