Bio

Ja jag börjar väll med igå torsdag då var det dagis för killarna och jag var och handlade med grannen.
Jag städade sen köket och då menar jag inte den dagliga städningen utan att micron gick i sönder härom dagen så den åkte ner ikällan.
Sen röjde jag i skåperna och fick slängt en hel del.
På kvällen kom farmor och hälsade på, hon la Arvid men sen så vid elva så vaknade han med hosta och feber.

Men idag så var han lite varm men han är som vanligt nu, det är tur att dem är lediga från dagis ialla fall.

Ikväll blir det mat först och sen bio " Snabba Cash ".
Mina föräldrar kommer och passar killarna.
Vi får väll se hur bra filmen är det är olika bud, så jag berättar mer imorgon.

Vi ses.
Ha en bra fredag  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0