Snö, snö och mera snö

Ja nu har vi fått tillräckligt med snö.
Vi har varit ute flera gånger under dagarna så ungarna är helt slut.
Jag skulle ha jobbat denna helgen men det behövdes inte pga att det komm knappt något folk.
Jag får veta innan kvällen är slut om jag ska dit måndag eller tisdag.
Jag är ledig annars dessa två dagar denna veckan.

I lördags var vi hemma hos ett par grannar och såg på melodifestivalen.
Barnen såg på film på övervåningen varvat med att spela Wii nere i källan.
Vi hade det jätte trevligt där. Vi gick hem vid elva och då hade Arvid somnat framför film nr 2.

igår söndag blev det inte mycket gjort.
Vi var bara hemma och var ute en stund och åkte i backen också.
Vid tio på kvällen ringde fröken från dagis och sa att dagis skulle vara stängt pga all snö på tak mm.

Idag har vi varit inne nästan hela dagen. Vi kom in nu från att varit och äkt pulka en stund.

Farmor kommer när som helst.
Vi får se om dagis har öppet imorgon, vi kan se det här på nätet efter sju nu i kväll.

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0