Öppna spisen

Om en liten stund kommer dem och installerar våran öppna spis.

Ja det har ju snöat igår som ni vet, vi fick ta bussen igår både till och från dagis.
Siri våran granne som vi brukar åka med ville ha Isaac hemma för att det är några som har gått hem från dagis i måndags, dem tror att det var magsjuka. Dem ska åka till Sälen på Lördag så man förstår att dem inte vill riskera att bli sjuka i det.
När vi skulle åka hem så vräkte snön ner men det gick ju bra att komma hem.

Jag själv var och tränade när killarna var på dagis, jag har ju inte haft någon speciell lust att träna men nu får jag ta och börja igen.

Idag har vi åkt till dagis med en annan granne Helen och hennes flicka Linn.
Vi ska även åka med dem när vi ska hem runt två.

Idag blev det klart med praktikplatsen så jag börjar nästa vecka.

Helen som just nu pluggar hemma lämnar Linn Mån, Tis och Fred kl.7.
Så då erbjöd hon oss att få åka med till dagis eftersom jag också ska lämna kl.7.

Det ska bli så underbart att få göra något på dagarna.
Nä nu ska jag göra ett ryck innan dem kommer hit och grejar.

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0