Kallt, buss och promenad

I måndags och tisdags var jag ledig, men killarna fick börja gå till dagis tidigt ändå.
Dem började kl.7.
Vi fick åka med våran granne på måndagen, men på tisdagen så cyklade jag med dem.
Det var halt under den snö som ligger på vägarna så det blir att vänta med cykeln ett teg.

I onsdags började jag med arbetspraktiken på restsurangen.
och denna veckan blir bara tre dagar eftersom jag jobbade helgen som var.

I mångads var jag å anställnings intervju på Kungsbrodyr som ligger borta på Kungsporten.
Dem hade fått papper av arbetsförmedlingen att jag sökte jobb.
Imorgon ska jag få svar om jag får jobbet.

Ja från i onsdags så har vi åkt buss och promenerat till dagis.
Idag var det JÄTTE KALT det var runt -16 ute, men vi bet ihop och kom fram till dagis i tid så att jag han med bussen.

Jag har varit väldigt trött dessa dagar och har nästan knappt suttit vid datorn.
Det blir nog bättre efter att jag har jobbat ett tag.

Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0