Jobba, Melodifestivalen

Ja då har man varit och jobbat idag.
Det var faktist kul och lite jobbigt för kroppen.
Det är ju inte konstigt eftersom man inte har jobbat på ett tag.
Idag var det mellan nio och fyra.
Jag har gjort en hel del där idag.
Bakat bullar och mörkt siraps bröd.
Rickard och killarna körde mig dit och hämtade mig också.

I kväll blir det Melodifestivalen på Tv.
Det var meningen att vi skulle hem till ett par goda vänner men dem är mycket förkylda och mår inte så bra , så vi får träffa dem en annan dag istället.
Men kanske så kommer våra vänner Marco och Pernilla hem till oss och ser på Melodifestivalen.

Imorgon blir det mer jobb för mig, men det säger inte jag nej till.

Får skriva mer imorgon.

Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0