Söndagen

Söndagen börjar med sovmorgon för barnen sov ju hos farmor.
Men där hade Alfred vaknat klockan 5 vintertid, så där blev det inte sovmorgon.

Sen åkte vi dit vivar där vid 11 tiden.
strax efter ett åkte  dem och släppte av mig vid restaurangen för jag skulle jobba däri fyra timmar.
Men när jag komm dit fick jag veta att jag skulle jobba själv mellan tre och sex. så jag skulle stänga själv.
Jag fick lite panik för jag kunde ju inte kaffe maskinen riktigt men innan han gick så var det folk som skulle ha espresso och cappuccino så sen kunde jag den masinen så det gick ju bra resten av tiden där.

När jag kom hem blev det middag och sen dusch, pojkarna kom i säng vid vid nio.
Själv blev det lite tv och vila i soffan.

Imorgon är killarna lediga så vi får hoppas att dem sover länge. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0