Kvällen snart slut

Nu lider snart kvällen till sitt slut.
Ungarna sover och jag ser på Idol.
Rickard har blivit klar med skivan till spinningen imorgon.
Vi ska ju spinna för rosa bandet i morgon på Gymnasium.
Rickard leder passet kl. 12-13 då blir det 80-tals låtar.

Jag satt och pysslade med barnen förut,
 vi blev nästan klara med pärlplattan med ap motivet.

Pojkarna ska hem till sin farmor imorgon när vi spinnar,
dem kommer kanske även sova där till Söndag.
Så vi ska kanske ha en bio kväll hemma då.


Kommentarer
Postat av: Spencer

låter mysigt detta, kul att du kommit igång med spinning å grejjer!!!

Jag ska försöka hitta mig en träningsform jag kan tänka mig att genomföra snart!

kram

2009-10-10 @ 13:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0