Tråkigt

Ja nu har det gått ett par dagar sen jag skrev.
Igår skulle jag ju på samtal med handläggare på arbetsförmedlingen, men han ringde och sa att han var sjuk så jag har fått en ny tid på fredag kl 15.
Jag var och fikade med min svägerska Linda istället och gick en sväng i Kungsbacka men det blåste kan man säga.

Idag var jag och sökte jobb på Vallhalla cafe men där var platsen redan tillsatt, så jag åkte i onödan.
Men han sa att han hade en praktik plats ledig så jag får höra imorgon när jag ska till arbetsförmedlingen om jag ska ta den eller inte.

När jag ändå var istan så gick jag till Panduro och köpte lite till mina julkort.

Ska börja med maten snart vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0