Regn, regn & regn

Ja då har det hunnit att bli onsdag och det har bara regnat idag.
Jag ringde till golfen och sa till att det inte ha blivit något jobb på varken Ica eller Espresso.
Han blev glad att jag hörde av mig och ska jobba några timmar på fredag eftermiddag, för en ligger sjuk hemma och han har jobbat många kvällar.
Ja jag tar ju det jag får.
Jag har fångat en ny mus idag också och så har vi installerat nytt larm.

Rickard har fortsatt att sätta upp nya gipsvägar över dem gamla väggarna så det blir lätt att måla på sen.
Snickaren kommer imorgon och sätter upp innetak "panel" eller var det heter där garderoberna satt och sen ska ha byta ut källardörren för oss.

Imorgon har jag tänkt att ta och vaccinera mig runt lunch om vaccinet har kommit annars får jag göra det på fredag innan jag börjar jobba.

Nu har äntligen Arvid somnat han ligger i knät på mig. Han råkade somna i fem minuter när han kom hem så därför tog det lite längre tid ikväll.

Jag var på utvecklingssamtal för Arvid imorse och dem var bara nöjda med honom.
Fröken undrade bara om hans hörsel men jag tror att det är bara så att han kanske inte alltid vill lyssna på dem.
Men jag pratade med BVC och ska kolla honom i nästa vecka.
Nu ska jag ta och se på Grey`s Anatomy.
Vi hörs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0