Ont och jobba

Ja då tog man srutan igår och nu har jag ont i min arm men så är det för det flesta.
Jag ska gå och jobba om en stund, jag ska bara jobba mellan 15-18.30 vi stänger ju 18.00 sen ska man plocka det sista.
Jag ska åka och köpa plastlåder eller boxar vad det heter ska ha och förvara saker i.
Måste plocka iordning nere i källan och rensa efter att mössen har varit där.
Nu har vi fångat 6 st. Rickard slog ihjäl en mus igår morse vid fyra tiden, han stod och brede smörgåsar när han hörde att det prasslade bakom honom så han tog pizza kartongerna och fick slå tre gånger innan den dog sen sklängde han ut den genom fönstret.

Ska snart göra mig iordning, duchade gjorde jag innan jag lämnade barnen så det är väll lite make up som behövs.

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0