Musen

Ja nu är snart fredagen slut och imorgon så ska jag jobba några timmar.
Ja jag har tittat på idol nu ikväll och pojkarna somnade rätt så tidigt.
Arvid somnade först han skulle gå in till Alfred när han spelade data men när jag skulle titta till dem efter fem minuter så ser jag att Arvid hade somnat det var bara att bära in honom i hans säng.
Alfred somnade runt halv nio så vi får hoppas att dem vill sova lite längre imorgon än vad dom brukar göra på vardagarna.

Men nu ska jag berätta om musen.
När jag skulle fylla på i pannan i källan runt vid elva tiden så prasslade det bland veden och när jag tittar upp så ser jag att det sitter en liten mus upp på veden.
Jag tror den blev mer rädd än jag faktist.
Ja tänkte jag skulle ha tagit kort på den men det är svårt för den kilar emellan veden.
Man får se imorgon omm han är kvar där för jag stängde igen dörren så att han inte springer runt i hela källan.
Men dem är ju väldigt smidiga så dem hittar nog ut ändå.
Vi ses imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0