Helgen slut

Jag har svårt att somna så jag skriver lite vad vi har gjort i helgen.

I fredags så jobbade jag i 3,5 timmar och jag hade lite ont i armen efter sprutan men det fick gå.
På lördagen var jag och barnen på försäljning i kyrkan och tog lotter allt möjligt och vi vann lite också, killarna tyckte det var kul men man kunde inte köpa hur mycket som helst.
Vi tog och fikade där också, Malin var där med sin familj och lillebror Rikard också. Mormor och morfar var där med vi fick åka med dem dit och hem.
Farmor kom dit och sen följde Alfred med henne hem och sov där så han kom hem idag runt två tiden.

Idag har jag sättit upp julgardiner, ljusstakar och stjärnor.
Jag har även blivit klar med barnens paket kalendrar.

Nu ska jag gå och lägga mig vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0