Äntligen hemma

Nu har jag kommit hem från jobbet det har varit kul och lärorikt att jobba.
Jag hinner med mer och mer på jobbet för nu har jag kommit in i det.
Har varit rätt så mycket folk har haft en kurs i golf där så dom skulle ha fika två gånger så det är bara att serva dem.
Min syster Malin var på besök idag också och i dag hade hon med familjen, jag hade glömt ena kortet i min skrivare klantigt gjort av mig men jag fick ju lite besök också.
Min mamma och pappa var där ocks lite didigare och dem hade med sig min brorson Oscar dit.

Nu när jag kom hem så blev jag varmt mottagen av mina barn ,kramar och titt i påsen jag hade med mig.
Nu ska vi lägga dem för det är ju en dag imorgon också.
Ska försöka lägga in lite bilder för jag är ju lite dålig på det, men men det är ju inte hela livet.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det du är?

trivs du?



hoppas du har det toppen gumman! =)

kram

2009-11-16 @ 18:59:31
Postat av: Till Anonym

Jag har jobbat på Restaurang Green som ligger i samma hus som World of Golf som är öppen året runt vid järnbrotts motet.

2009-11-17 @ 08:59:40
Postat av: Spencer

nämen försvann mitt namn! :P Det var i alla fall jag som skrev ;)

2009-11-17 @ 12:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0