Söndag

Idag söndag har jag jobbat mellan tolv och halv sju på restaurangen.
Det blir faktist roligare och lättare nu när jag har varit där ett par gånger.
Idag var vi tre fram till tre sen gick Caroline vid fyra och sen var jag själv.

Min mamma och pappa kom på besök, dem hade med sig Madeleine och Helen dit eftersom dem är på besök här denna helgen dem kommer annars från Kalmar.
Lillebror Rikard kom även han.
Han hjälpte mig lite där och stannade tills jag hade stängt, jag bjöd han på mat han fick spagetti bolognes.

När jag kom hem så var det målat i Alfreds rum, vi var och köpte färg i morse innan jag skulle till jobbet.
Målaren var ju snäll och kom idag.
Får ta kort när det är ljust ute så jag sätter in ett kort senare hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0