Snart julafton

Ja då var det snart julafton.

Idag så har jag och killarna varit på Frölunda Torg och handlat färdigt.
Vi köpte skjorta till Alfred och vantar till båda killarna.
Mamma fick mössa och till slut så hittade vi en ny ljusslinga till granen och den hittade vi på Hemköp hemma på Kungsporten, så nu är granen tänd igen.
Nu ligger alla mina killar och sover och jag ska snart gå och lägga mig med.
Jag har prisis slaggit in alla julklapparna som ska med imorgon.
Vi ska alla hem till min bror och hans familj imorgon.

Jag får sätta in lite bilder efter julfirandet imorgon om jag hinner annars blir det på juldagen.

GOD JUL

på er så ses vi kanske imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0