Liseberg

Vi var på Liseberg i lördags.
Alfred åkte skridskor för första gången och han tyckte det var kul och ville inte gå där ifrån.
Han fick låna sin kusin Oscars skridskor och hjälm.
Här kommer en bild på det.


Pojkarna fick åka var sin attraktion och Alfred åkte kaffekopparna med sin farmor.
Arvid ville åka farfars bilar med mig.
När jag och Arvid hade åkt färdigt så gick vi till leksakshjulet och spelade, jag hade en biljett kvar att använda på spel så jag tog nr 18 och Arvid ville att vi skulle ta på nr 19, så jag betalade fem kronor på 19.
Hjulet stannade sen på nr 19 och så blev det STJÄRNVINST .
Arvid hoppade av glädje och vi valde ett bord med två stolar, som han ska få ha i sitt rum när han får ett större snart.
Här är bild på det




Visst var det en bra vinst.
Sen åkte vi vid kvart i sju för att åka och hämta pappa på centralen.

När vi var på Liseberg så träffade vi Farmor som kom med Alfred och min lillebror Rikard åkte med mig och Arvid.
Mormor, morfar min faster Madeleine och hennes vännina Helen var där också.
Sen träffade vi även min bror Erik med familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0