Arvid och jag

Ja då är jag och Arvid ensamma hemma.
Igår eftermiddag/ kväll efter att Alfred bllev hämtad av farmor så åkte vi hem till mormor och morfar.
Dem har besök av min faster och hennes vännina Helen.
Dem satt och spelade fia när vi kom och så fikade vi lite.
Vi åkte hem runt halv nio och såg klart på Idol.
Arvid somnade i soffan efter att han hade fått lite chips.
Jag såg klart på ett program som jag hade spelat in och sen blev det sängen för mig med.
Vi vaknade idag kvart i åtta så man har ju sovi nästan sju timmar och det är faktist bra.
Nu på morgonen har vi tagit det lugnt tittat på Nicke Nyfiken och lekt.
Men nu ska vi städa lite och i eftermiddag blir det nog Liseberg.
Min lillebror Rikard kommer sen hit för han ska med till Liseberg, han tar nog och hämtar Alfred för farmor ska nog inte med till Liseberg. Efter vi har varit där ska vi hämta pappa Rickard på centralen runt sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0